Veelgestelde vragen
Ben je jouw wachtwoord vergeten? Kan gebeuren! Via deze link kan je een nieuw wachtwoord aanvragen.
Als je een welkomsmail hebt gehad kan je via de knop “wachtwoord vergeten” een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul het e-mailadres in waarop je de welkomstmail hebt ontvangen.
Heb je geen account, maar wil je wel gebruikmaken van Aan Tafel? Neem dan contact op met jouw leidinggevende.
Wil je graag jouw gekoppelde e-mailadres wijzigen? Neem dan contact op met jouw leidinggevende.
Voor het toevoegen van een extra besteller vragen wij je contact op te nemen met jouw eigen leidinggevende. Hij / zij zal verdere actie ondernemen.
Nee, dit is op dit moment nog niet mogelijk. Neem contact op met je leidinggevende.
Dat is erg vervelend! Neem contact op met jouw klantenteam, zie de contactgegevens hieronder. Zij helpen je snel op weg!
Een artikel zoeken kan op twee manieren. Als je in de volledige shop wilt zoeken, dan typ je rechtsboven in de zoekbalk het product in. Ieder artikel waarin dit product verwerkt is wordt hierna getoond in de resultaten. Een tweede optie is om te zoeken binnen een bepaalde categorie. Hiervoor kies je eerst een categorie. Vervolgens vul je in de zoekbalk linksboven het product in. Hierna worden de artikelen waarin dit product verwerkt is getoond in de resultaten binnen de categorie. Zoeken binnen lijsten is (nog) niet mogelijk.
Dit is mogelijk. Ga naar je bestelhistorie. Klik op het ‘wijzig of annuleer’ of ‘inzien’ icoontje achter de bestelling. Hierna opent er een nieuw scherm waarop een groene knop ‘Print PDF’ te zien is. Klik hierop en klik hierna bovenin op afdrukken.
Stap voor stap lezen hoe je de bestelomgeving kunt gebruiken? Via deze link kun je de handleiding raadplegen. Je kunt deze pdf ook eenvoudig printen. Handig als je ‘m vaker bij de hand wilt hebben.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact op met jouw klantenteam. Zij staan voor je klaar om jouw vraag te beantwoorden.
Klantenteam Care Zuid West
Klantenteam Care Noord Oost