Op dit moment kun je problemen ervaren met het plaatsen van een bestelling. Klik hier voor meer informatie

Klantenservice

Hoe werkt het nieuwe Aan Tafel?

Wil je weten hoe de nieuwe Aan Tafel website werkt? Bekijk dan onze instructievideo's en we vertellen je alles wat je moet weten.

Veelgestelde vragen

Ben je jouw wachtwoord vergeten? Kan gebeuren! Via deze link kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.

Heb je al een online account en lukt het niet om in te loggen? Controleer dan of je je e-mailadres en wachtwoord goed hebt ingevoerd. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan hier. Wij sturen je dan instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

We hebben een instructievideo gemaakt over het toevoegen en beheren van gebruikers. Deze vind je op de pagina Hulp nodig?

Via het hoofdaccount van jouw organisatie kun je aanpassen welke accounts bij welke webshops kunnen. Neem daarom contact op met jouw leidinggegevende of systeembeheerder. 

Kom je er samen niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Product via de zoekbalk
Je kunt zoeken op verschillende onderwerpen in de bovenste zoekbalk op de website. Zoek je bijvoorbeeld een product? Type dan altijd de naam van het product in en probeer zo specifiek mogelijk te zijn. Vind je niet wat je zoekt? Probeer dan een algemenere term. 

Product via de knop ' Boodschappen'
Weet je nog niet helemaal wat je zoekt? Je kunt ook een product zoeken via de knop 'Boodschappen'. Ga binnen het menu boodschappen naar de categorie waarin je wilt rondkijken. Bijvoorbeeld ' Vlees, wild & gevogelte'. Je kunt dan per categorie zien wat voor producten we allemaal hebbenn.

Inspiratie
Ben je op zoek naar een artikel of inspiratie? Dan kun je ook gewoon jouw zoekopdracht in typen in de bovenste zoekbalk op de website. Ga bij de resultaten naar het tabblad 'Inspiratie'. Daar kun je alle artikelen of pagina's over jouw gezochte onderwerp zien. 

Maaltijden
Ben je op zoek naar een complete maaltijd of recept? Zoek dan binnen onze maaltijdcyclus onder de knop 'Maaltijden'. Hier vind je alle maaltijden en recepten. 

Dit is mogelijk. Ga via de knop met 'Hallo Naam' en klik op 'Bestelgeschiedenis'. Klik op jouw bestelling en klik daarna op de lichtblauw knop 'Printen'. Hierna opent er een nieuw scherm waarop een blauwe knop 'Print' te zien is. Klik hierop en jouw bestelling wordt geprint. 

Om je zo goed mogelijk op weg te helpen hebben we een snelstartgids samengesteld. Hierin vind je alles over de functionaliteiten van Aan Tafel. Je vindt hem onderaan op deze pagina. 

Ook hebben we een aantal handige instructievideo's gemaakt. Hiermee kun je snel en gemakkelijk leren hoe je Aan Tafel gebruikt. Je vindt ze op deze pagina.

 

Heb je een andere vraag dan één van de bovenstaande? Neem dan contact met ons op. Dit kan via ons contactformulier, telefoon of via e-mail. Je vindt de gegevens onderaan deze pagina.

Of neem contact met ons op

Onze klantenteams geven graag antwoord op al je vragen. Elke werkdag te bereiken van 08:00 tot 23:00 uur.

Klantenteam Care

073-6314411
klantenservicecare@vanhoeckel.nl

Nog geen klant?

Ben je nog geen klant maar heb je wel een vraag of wil je graag meer weten? Vul dan ons contactformulier in of vraag een demo aan voor Aan Tafel en we helpen je graag verder.