Veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Ben je jouw wachtwoord vergeten? Kan gebeuren! Via deze link kan je een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ik kan niet inloggen.

Als je een welkomsmail hebt gehad kan je via de knop “wachtwoord vergeten” een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul het e-mailadres in waarop je de welkomstmail hebt ontvangen.

Ik heb geen account.

Heb je geen account, maar wil je wel gebruikmaken van Aan Tafel? Neem dan contact op met jouw leidinggevende.

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Wil je graag jouw gekoppelde e-mailadres wijzigen? Neem dan contact op met jouw leidinggevende.

Kan ik een besteller toevoegen?

Voor het toevoegen van een extra besteller vragen wij je contact op te nemen met jouw eigen leidinggevende. Hij / zij zal verdere actie ondernemen.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Nee, dit is op dit moment nog niet mogelijk. Neem contact op met je leidinggevende.

Ik kan niet bij de juiste webshop(s), wat nu?

Dat is erg vervelend! Neem contact op met jouw klantenteam, zie de contactgegevens hieronder. Zij helpen je snel op weg!

Hoe werkt de zoekfunctie binnen Aan Tafel?

Een artikel zoeken kan op twee manieren. Als je in de volledige shop wilt zoeken, dan typ je rechtsboven in de zoekbalk het product in. Ieder artikel waarin dit product verwerkt is wordt hierna getoond in de resultaten. Een tweede optie is om te zoeken binnen een bepaalde categorie. Hiervoor kies je eerst een categorie. Vervolgens vul je in de zoekbalk linksboven het product in. Hierna worden de artikelen waarin dit product verwerkt is getoond in de resultaten binnen de categorie. Zoeken binnen lijsten is (nog) niet mogelijk.

Is het mogelijk om mijn bestelling/order te printen?

Dit is mogelijk. Ga naar je bestelhistorie. Klik op het ‘wijzig of annuleer’ of ‘inzien’ icoontje achter de bestelling. Hierna opent er een nieuw scherm waarop een groene knop ‘Print PDF’ te zien is. Klik hierop en klik hierna bovenin op afdrukken.

Is er een handleiding voor Aan Tafel beschikbaar?

Stap voor stap lezen hoe je de bestelomgeving kunt gebruiken? Via deze link kun je de handleiding raadplegen. Je kunt deze pdf ook eenvoudig printen. Handig als je ‘m vaker bij de hand wilt hebben.

Hoe werkt het Tafeltjes sparen?

Boodschappen doen via Aan Tafel is extra leuk! Voor iedere €100,- die je bij ons bestelt, ontvang je namelijk een Tafeltje. 50 Tafeltjes zijn goed voor een goed gevuld boodschappenpakket, met o.a. alle ingrediënten om een heerlijke appeltaart te bakken! Je kan er ook voor kiezen om een koekenpan te ontvangen voor 50 Tafeltjes.

Wil je meesparen? Mail ons dan de naam van de zorgorganisatie en contactpersoon, het klantnummer en mailadres naar: tafeltjes@vanhoeckel.nl

Benieuwd naar jullie huidige tussenstand of wil je de gespaarde Tafeltjes verzilveren? Ook hiervoor mag je een mail naar het bovenstaande mailadres toesturen!

Veel spaarplezier!

Ik heb een andere vraag.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact op met jouw klantenteam. Zij staan voor je klaar om jouw vraag te beantwoorden.

Klantenteam Care Zuid West

Stel een vraag per e-mail
of
bel 0736314411

Klantenteam Care Noord Oost

Stel een vraag per e-mail
of
bel 073-6390135

Dit formulier is niet bestemd voor vragen rondom jouw dagelijkse leveringen.
Neem hiervoor contact op met jouw klantenteam, zie gegevens hierboven.

Velden met een * zijn verplichte velden.