Het gemak van Aan Tafel

Aan Tafel is er speciaal voor jou. We doen er alles aan om jouw werk makkelijker te maken. Zodat je tijd overhoudt voor dat wat echt belangrijk is, je cliënten. We weten dat het een uitdaging is om boodschappen te bestellen, je budget te bewaken en om elke dag iets gezonds en lekkers op tafel te zetten. Onze bestelomgeving zit boordevol handige hulpmiddelen, zodat je snel en makkelijk je bestelling kunt plaatsen en zicht hebt op je uitgaven.
Wat vind je er allemaal?
Maaltijdcyclus
- Verantwoorde en uitgekiende maaltijden voor je cliënten zet je in een handomdraai op tafel dankzij de complete maaltijdcyclus! Met keuze uit ruim 75 maaltijden helpen wij je om elke dag weer iets nieuws op tafel te zetten, zonder dat je daar al te veel werk aan hebt.
Recepten
- Liever zelf koken? In de bestelomgeving staan vele soorten recepten voor inspiratie. Zowel verse als kant-en-klare producten. Je kunt vanuit het recept direct de ingrediënten die je nodig hebt in je winkelmandje plaatsen.
- De recepten zijn op maat gemaakt voor je cliënten. De hoeveelheid producten kun je direct aanpassen aan het aantal mensen. Wel zo makkelijk!
- Koken gaat heel makkelijk dankzij het handige stappenplan in elk recept.
- Heb je nog geen Aan Tafel, maar wil je wel graag inspiratie opdoen? Bekijk dan onze recepten zonder dat je hoeft in te loggen op de bestelomgeving.
Bestellijsten
- Tijd besparen kun je dankzij de handige bestellijsten! Deze kun je zelf aanmaken, opslaan en dus gebruiken voor je volgende bestelling.
- Om te beginnen met bestellen kies je een leverdag. Je kunt meteen zien of er al een bestelling gepland staat voor een bepaalde dag.
- Tijdens het ‘online boodschappen doen’ kun je producten aan je bestellijst toevoegen. Klik op het product en klik op toevoegen aan bestellijst. Kies voor welke bestellijst het is en hoeveel je ervan nodig hebt en je bent klaar. Zo simpel is het.
- Nog makkelijker om snel te kunnen bestellen dankzij je ‘favorieten’. Zo kun je altijd de lievelingsproducten voor je cliënten terugvinden.
- In de bestellijst kun je producten omhoog en omlaag, van links naar rechts ‘slepen’. Zo kun je de lijst praktisch op volgorde opbouwen. Dus wil je een product hoger of lager in de lijst hebben, dan kun je erop klikken en dan vasthouden, meeslepen en ergens anders in de lijst neerzetten.
- Staan er producten in die je eigenlijk niet meer vaak gebruikt? Schoon je lijst dan op door producten ‘weg te gooien’. Je kunt ze makkelijk uit de lijst verwijderen. Zou houd je het overzichtelijk en kan iedereen binnen het team makkelijk en snel bestellen.
- Vervallen of tijdelijk niet leverbare producten worden in de bestellijst toch getoond. Deze zijn niet meer bestelbaar, maar bewust niet weggehaald. Zo kan je zelf kiezen of je hiervoor een vervangend product wil ontvangen.
Snel bestellen
- Producten plaats je makkelijk in je winkelmandje. Je kunt zelf de hoeveelheid bepalen door meer of minder aantallen te bestellen.
- Snel nog even iets aanpassen? Dat kan als je bestelling nog niet verzonden is. Verzonden bestellingen, die dus al afgerond zijn, kun je wel bekijken en zijn al onderweg.
- Als de bestelling op de uiterlijke besteldag om 11.00 uur nog niet verzonden is, ontvang jij of een andere collega een email ter herinnering.
- Als je eenmaal een bestelling hebt geplaatst dan krijg je per email een bevestiging toegestuurd. Ook kun je in de bestelomgeving je orderoverzicht terugvinden en uitprinten.
Budgetteren
- Met behulp van de budget pagina heb je makkelijk inzicht in je budget. Je hebt overzicht over de jaarlijkse en wekelijkse uitgaven.
- Ook heb je een handige digitale spaarpot. Zo kun je beter plannen en rekening houden met duurdere dagen en wanneer je iets extra’s wilt doen samen met cliënten.
- Wanneer je over het vraagteken symbool heen gaat met je muis, verschijnt er een extra uitleg.
Aanbiedingen
- Inzicht in je budget is natuurlijk erg fijn. Maar met onze aanbiedingen kun je natuurlijk helemaal letten op de kosten. Ze zijn drie weken geldig en er zijn aanbiedingen te vinden voor elke productcategorie.
Inspiratie opdoen, inzicht en overzicht hebben op je budget en snel bestellen kan allemaal. Log in om direct aan de slag te gaan. Heb je nog geen Aan Tafel voor jouw organisatie? Neem contact op voor de mogelijkheden. We helpen je graag!