Informatie coronavirus zorgorganisaties

Informatie ten aanzien van onze dienstverlening naar aanleiding van het coronavirus voor zorgorganisaties


Beste relatie,

Het zijn uitzonderlijke tijden, zowel voor de maatschappij als voor zorgorganisaties. Meer dan ooit vragen deze tijden om de handen ineen te slaan. We kunnen deze moeilijke periode alleen samen overbruggen door elkaar te helpen en naar oplossingen te zoeken.

Vanzelfsprekend kan je erop rekenen dat we er alles aan doen om de continuïteit van levering van eten en drinken aan de zorg te kunnen waarborgen. Met alle aandacht voor de gezondheid van jullie en onze medewerkers. Zodat jullie je maximaal kunnen richten op de verzorging van patiënten en cliënten.

Levertijden
Door het sluiten van (veel) sportkantines, horeca en bedrijfsrestaurants die in dezelfde transportroutes meegaan en de aangepaste wensen en, of eisen bij sommige zorgorganisaties kunnen er wijzigingen optreden in de aflevertijden zoals je die van ons gewend bent.  Natuurlijk spannen wij ons in om de reguliere afspraken zo veel als mogelijk na te komen, maar wij vragen van jou de flexibiliteit die deze crisissituatie van ons allen vraagt. Indien zich concrete wijzigingen van de levertijd voordoen, dan informeren wij jou hierover tijdig.

Specifieke instructies voor chauffeur graag duidelijk melden
Mocht jullie zorgorganisatie op dit moment andere richtlijnen hanteren voor onze chauffeurs wanneer zij goederen bij jou afleveren, dan vragen we je om dit spoedig bij ons kenbaar te maken.  Dan zorgen wij ervoor dat onze chauffeurs deze richtlijnen heel nauwgezet opvolgen. 

Besteltijd ongewijzigd
De uiterste besteltijd voor kleinschalige woongroepen (Aan Tafel) blijft onveranderd. Uiterlijk 11:45 uur bestellen voor levering 2 werkdagen later.

Geen retouren
Enkele organisaties hebben ons gevraagd om de bestelling van vorige week retour te mogen sturen. Wij begrijpen deze vraag heel goed. Echter, om de turbulentie in de markt vandaag het hoofd te bieden, vragen wij jouw begrip dat wij retouren niet verwerken.

Bereikbaarheid
Mocht je vragen hebben dan is jouw accountmanager altijd telefonisch beschikbaar. Voor vragen over bestellingen of leveringen staan de collega’s van jouw klantenteam uiteraard ook graag voor jou klaar, 6 dagen in de week.

Tot slot
Vanzelfsprekend kan je erop rekenen dat we er alles aan doen om de levering van eten en drinken aan de zorg te kunnen waarborgen. Zodat jullie patiënten en cliënten maximaal de zorg kunnen bieden die zij op dit moment nodig hebben.

Met vriendelijke groet,

Rodney de Haas
Directeur Van Hoeckel